دارو و درمان

کودکان لوس چه کودکانی هستند ؟

برای اینکه واکنش کودک طبیعی باشد والدین باید به گونه ای به او مهر و محبت داشته باشند که جنبه ی افراط و زیاده روی به خود نگیرد. کودک از نرمی و ملاطفت والدین و اطرافیان به خوبی میتواند سوءاستفاده کند. از آنجایی که کودک به موقع میتواند بهترین سوء استفاده کننده باشد پس به خوبی در می یابد از چه طریقی با حرکات و شگردهای خاص تقاضای خود را به کرسی بنشاند.

۹ تا از خواص شگفت انگیز خرمالو

ما در این مطلب سعی کرده ایم از خواص خرمالو برای پوست که در نتیجه هضم مناسب غذا رخ می دهد برای شما صحبت کنیم و البته این میوه هم برای مردان و هم برای کودکان بسیار مناسب است و سعی کنید مصرف آن را در رژیم غذایی تان بگنجانید. خوردن خورمالو و در واقع مصرف خرمالو دارای روشهای مختلفی است از جمله طبخ آن است، البته به صورت خام هم می توان آن را خورد که در این صورت از فواید پوست خرمالو هم بهره مند می شوید.

دلیل لبخند اطفال در سنین نوزادی چیست ؟

دلیل لبخند اطفال در سنین نوزادی چیست ؟و در چه سنی خنده و لبخند آنان واقعی ست؟ علت خندیدن آنان در خواب هم از جمله سوالات رایج مادران است. از همان هفته اول تولد، بیش‌تر مادران حس می‌کنند نوزادشان لبخند می‌زند، اما حقیقت آن است که او تلاش می‌کند تا این کار را انجام دهد. لبخند نوزاد یک‌هفته‌ای، لبخند متقارنی نیست. به گوشه‌ای از لب محدود شده و همراه با آن، چشم‌ها و گونه‌ها حرکتی انجام نمی‌دهند و به عبارت دیگر، هنوز ماهیچه‌ها برای لبخند زدن توانا نیستند! لبخند نوزاد در این سن، تنها در خواب‌آلودگی یا هنگام خواب دیده می‌شود. به این لبخند در اصطلاح، «لبخند دائمی» می‌گویند، چون در جواب یک نوازش یا یک حس نیست و ارتباطی به دنیای خارج ندارد.

بهترین راه های درمان معده درد به روش های خانگی

بهترین راه های درمان معده درد به روش های خانگی را در ادامه ببینید.معده درد

معده عضو کلیدی گوارش است. در این عضو است که موادغذایی تحت تأثیر اسیدهای معده ذخیره و برای سوخت و ساز بدن آماده می شوند هضم موادغذایی بین 2 تا 3 ساعت طول می کشد. به دلایل مختلف و متعددی، برخی موادغذایی بسیار سخت هضم می شوند و باعث مشکلات گوارشی و درد معده می شوند که اغلب اوقات ریشه عصبی دارد.